Prin utilizarea acestui website, sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Accesul si utilizarea site-ului www.senatel.ro sunt supuse urmatoarelor conditii de utilizare si tuturor legilor aplicabile. Vizitand si utilizand acest website, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos.In cazul clientilor persoane juridice ,termenii si conditiile de mai jos vor tine loc de contract cu care ati fost de acord prin utilizarea acestui site.
email : contact@senatel.ro
ATENTIE! Telefoanele trimise pe garantie trebuie sa nu contina date personale sau sa fie parolate. In caz contrar telefonul va fi inapoiat clientului pentru trimiterea conforma.
1. Completarea FORMULARULUI DE SERVICE .si va contactam in maxim 3 zile lucratoare;
2. Produsul defect poate intra in posesia noastra:
a. Prin curier - in acest caz, in baza solicitarii dumneavoastra, un curier va prelua in maxim 36 ore produsul defect;
b. Prin expediere - in acest caz, va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
- Atasati copie dupa cererea de intrare in service.
- Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original);
3. Returnarea produsului dupa reparare se va face prin curier.
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet, nr telefon
In caz ca curierul nu vine sa ridice coletul este foarte important sa il trimiteti dumneavoastra. Daca trimiteti prin curierul agreat de noi, sameday curier, transportul va fi suportat de noi, daca trimiteti prin alti curieri neagreati de noi, vom suporta doar suma de 13,64 lei contravaloare contractului nostru cu curierul agreat. Nu suportam costurile trimiterilor prin alti curieri sau metode de transport.
Daca produsul nu mai tine de garantie si sunteti deacord sa il reparam contra cost, timpul de reparatie poate ajunge pana la 90 de zile in functie de aglomeratia din service si daca piesa de schimb se afla in stoc sau e necesar comandarea ei.
În cazurile descrise la punctele d-f, de mai sus, taxa transportului la restituirea produsului/produselor, atât turul, cât și returul acestora sunt taxate în contul clientului, cu plata ramburs.
De asemenea, senatel.ro își rezervă dreptul de a nu răspunde pentru :
Dupa complectarea formularului veti fi contactat telefonic sau pe mail ,iar dupa confirmare vom trimite un curier sa ridice produsul de la adresa data de dumneavoastra pentru a fi trimis catre unitatea service.
Va rugam cititi cu atentie informatiile pentru garantie inainte de a completa formularul
NU NE ASUMAM AMBALAREA DEFECTUOASA DE CATRE CLIENT LA TRIMITEREA PRODUSULUI IN GARANTIE SAU RETUR.
Inainte de pornirea aparatului va rugam sa tineti cont de :
Manualul de utilizare este pus la dispozitie pentru a ghida utilizatorul cu privire la functionalitatea dispozitivului. Acesta nu este un certificat al tehnologiei. Unele functii pot varia datorita modificarilor, software-ului sau datorita greselilor de printare.
Masuri de siguranta
Pentru utilizarea corecta a produsului, inainte de a o folosi, va rugam sa cititi cu atentie instructiunile de utilizare.
• Folositi doar bateria si incarcatorul livrate de compania noastra. In cazul in care folositi alte produse neconforme, puteti intampina diverse probleme cum ar fi supraincalzirea produsului.
• Pentru a beneficia de folosire indelungata si la capacitate maxima a bateriei, va rugam ca inainte de prima pornire sa incarcati bateria pentru 8 – 12 ore.
• Nu aruncati produsul sau bateria in foc, exista risc de explozie.
• Timpul de folosire al produsului se afla in legatura directa cu conditiile de mediu. La temperaturi extreme timpul de functionare al produsului va fi mai scurt, bateria descarcandu-se mai repede.
• Temperatura recomandata pentru utilizarea dispozitivului este 5-35°C,la temperaturi care nu se incadreaza in intervalul anuntat anterior ati putea intampina probleme cu functionalitatea ecranului si a touchscreenului,a semnalului sau alte anomalii, acumulatorul nu mai functioneaza la parametrii normali, se descarca mai repede, telefonul se poate stinge chiar daca ne arata care este 40%60%80% incarcat .
• Nu folositi produsul in conditii de temperaturi foarte scazute sau foarte ridicate sau in medii umede sau cu mult praf. De asemenea, nu lasati produsul sub lumina directa a soarelui.
• Nu loviti produsul si evitati socurile puternice.
• In cazul in care ati varsat apa sau orice alt lichid pe suprafata produsului, va trebui sa il opriti imediat si sa il stergeti cu o carpa moale.
• Nu atingeti incarcatorul, cablul de alimentare sau priza cu mainile ude. Acest lucru poate conduce la soc electric.
• Nu demontati produsul sau accesoriile si nu incercati sa reparati produsul. Demontarea produsului conduce la pierderea garantiei.
Garantie oglinzi auto :
Atentie : pentru a beneficia de garantie, este necesar sa montati produsul intr-un centru service cu electrician auto autorizat.
Pentru a putea acorda service produsului dumneavoastra, va rugam sa complectati acel formular si va vom contacta in cel mai scurt timp posibil
Pentru a beneficia de garantie trebuie sa prezentati / sa trimiteti certificatul de garantie doar in original si factura fiscala originala sau copie.Fara aceste documente nu puteti beneficia de garantia legala.
Atentie:piesele de schimb gen ecrane, touchscreenuri etc au garantie daca sunt montate de catre serviceul agreat de noi, nu ne asumam montajul altor service-uri
ATENTIE: NU LUCRAM CU POSTA ROMANA
Perioada de garantie:
*Acumulatorii telefoanelor, tabletelor, castilor bluetooth sau a altor gadgeturi sunt consumabile si au garantie 12 luni.
Atentie updatul de soft nu tine de garantie, adica daca apelati la noi sa facem update va trebui sa platiti operatiunea de update in service
La modelele waterproof nu fac obiectul garantiei :
Nu raspundem de defectele aparute ulterior sau in timpul procedurilor de service la produsele care au suferit contact cu lichide.
ATENTIE! Telefoanele trimise in service trebuie sa nu contina date personale sau sa fie parolate. In caz contrar telefonul va fi inapoiat clientului pentru trimiterea conforma.
Produsele intrate la noi in service , este absolut obligatoriu sa nu fie logate la un cont icloud, mi, gmail etc sau sa aiba vreo parola sau amprenta active, in caz contrar ele vor fi returnate proprietarului. Spargerea parolelor, conturilor de securitate este absolut interzisa.
Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in conditiile ce contravin standardelor tehnice din Romania:·
In cazut in care defectul nu tine de garantie sau problema reclamata nu se confirma ,firma noastra va cere la restituirea produsului eventualele taxele de transport platite de catre noi.
Nu suntem raspunzatori pentru datele pierdute din telefon in timpul procedurilor de reparatie hardware sau software
Daca aveti probleme pe partea de software va rugam accesati rubrica suport technic si download sau la contact@senatel.ro.
Daca un produs cu garantie valabila 12 sau 24 luni nu se poate repara in termen legal de maxim 15 zile calendaristice ( aceasta perioada poate diferi daca ne aflam in sarbatori legale sau firmele de curier nu lucreaza din mai multe motive cum ar fi cele meteorologice ),se va inlocui cu un alt produs similar daca e in stoc sau cu altul cu specificatii asemanatoare iar in cazul in care exista vreo diferenta de pret, aceasta va fii discutata cu respectivul client, urmand ca expedierea coletului sa fie facuta in urma acordului scris al acestuia.
In cazul in care niciuna din variantele de mai sus nu pot fi indeplinite, se va recurge la restituirea banilor catre client.
Perioada de 15 zile poate diferi doar cu acordul sris a reclamantului.
Procesul verbal de receptie in service se face pe baza awb-ului cu data inscrisa pe documentul de transport la primirea in unitatea service.
Timpul de operare a telefonului depinde drastic de modul de folosire al aparatului astfel: a. 1 minut de convorbire, access GPRS, WI-FI, IRDA sau BLUETOOTH reduce timpul de standby cu 30-90 min; b. 1 minut lumina ( tastare, jocuri, organizer ) sau acces memorie externa – MMC, SD, etc reduce timpul de standby cu 60 min; c. 1 minut cautare retea reduce timpul de standby cu 5-10 min.
Timpul de reparatie al produselor aflate in afara garantiei sau nu mai fac obicetul garantiei, poate dura intre 5 si 90 zile ( depinde daca piesa necesara se afla in stoc sau trebuie importata, daca produsul se trimite la producator ( china sau hong kong ) timpul de reparatie poate ajunge si la 9 luni. Daca clientul nu este deacord cu aceste termene, produsul se returneaza inapoi catre acesta.
IMPORTANT: Ecranele LCD/LED ale produselor electronice comercializate de noi respecta normele ISO 13406-2 Clasa II. Toti producatorii de laptop-uri/tablete folosesc Clasa II, care inseamna, in general, Ecran de calitate = Ecran cu maxim 3 pixeli defecti grupati si 5 imprastiati (in functie de interpretarile particulare ale fiecarui producator aceste valori pot sa difere). Acest lucru inseamna ca produsul Dv nu poate fi returnat sau schimbat pe motiv ca are 1 sau 2 pixeli morti.
Toți producătorii se raportează la standardul ISO 13402-2, în sensul că un ecran LCD face obiectul garanției dacă numărul de pixeli raportat la rezoluția ecranului depășește un anumit barem.
Tabelul de mai jos prezintă numărul de pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):
Rezoluție nativă | Număr de pixeli | Număr de milioane de pixeli | Defecte acceptate |
1024 x 768 | 786,432 | 0.8 | 2 |
1280 x 1024 | 1,310,720 | 1.3 | 3 |
1600 x 1200 | 1,920,200 | 1.9 | 4 |
2048 x 1536 | 3,145,728 | 3.1 | 6 |
Tabelul de mai jos prezintă numărul de sub-pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):
Rezoluție nativă | Număr de pixeli | Număr de milioane de pixeli | Defecte acceptate |
1024 x 768 | 786,432 | 0.8 | 4 |
1280 x 1024 | 1,310,720 | 1.3 | 7 |
1600 x 1200 | 1,920,200 | 1.9 | 10 |
2048 x 1536 | 3,145,728 | 3.1 | 16 |
IMPORTANT 2: La unele tablete, in general la cele foarte subtiri sau cu ecran capacitiv, displayul poate "fluctua" mai mult sau mai putin, cand apasati pe spatele ecranului. Aceasta fluctuatie NU se considera problema tehnica, intrucat este implicit cauzata de constructia tabletei PC. Daca va deranjeaza, puteti returna produsul in cele 10 zile prevazute de lege pentru returnare. Alta problema intalnita uneori la tabletele PC cu chipset A10 si care NU este considerata problema tehnica, este utilizarea deficitara a touchscreenului cand tableta PC se afla la incarcat. Si in aceasta situatie, va rugam sa returnati produsul in primele 10 zile, daca nu sunteti multumit de produs.
IMPORTANT 3:Telefoanele dual sim pot avea o receptie a semnalului cu 2-5% mai mica ca cele single sim,mai ales in reteaua 3g digi mobil,pentru a evita acest lucru,cei ce utilizeaza reteua digi mobil,va recomandam sa alegeti modelele compatibile cu frecventa 3g 900 mhz .Datorita conventiei intre digi mobil si vodafone ,in momentul cand semnalul digi mobil pe 2100 mhz scade sub un prag minim ,telefonul trece automat in roaming national pe reteaua vodafone 900 mhz.
Important 4 :Updatul software nu tine de garantie si se achita ,daca faceti update pe cont propriu si produsul se defecteaza ,nu tine de garantie refacerea lui
Definitii: Pordus original = produs sau accesoriu fabricat de fabrica Xiaomi sau subcontractorii autorizati
Produs compatibil sau aftermarket = produs fabricat de alte fabrici dar compatibil 100% cu produsul original caruia ii este destinat
Accesorii de genul: folii de protectie, bratari de schimb, rezervoare, filtre etc pot fi produse aftermarket ( in cazul in care sunt originale, acest aspect este precizat la fiecare accesoriu in parte )
NU SUNTEM RASPUNZATORI DACA CURIERUL NU A RIDICAT COLETUL DUMNEAVOASTRA DIN ORICE MOTIV. PENTRU A BENEFICIA DE GARANTIE ESTE NECESAR SA VA ASIGURATI CA PRODUSUL DEFECT AJUNGE LA NOI.
Durata medie de utilizare este de 2 ani de zile.